I Just Love my Life..!

Heeellllu! Hur mår ni?? Jag är i alla fall på ett jätte bra humör. Hann inte blogga på morgonen för hade bråttom skulle åka med mamma till Ikea. Där så satt vi på Friedays med Kostja och firrade min avslutning! :) Sen så skulle jag köpa en present till Älskning Nadia så fick springa runt och kolla men hittade det ha! Så blev jätte glad, visar senare ikväll. Nu sitter jag hemm hos Sten och har jätte trevligt. Käkade jätte god middag. Så har vi spelat Wii sjukt kul!! Haha xD Men nu årkar jag inte skriva mer så ska gå och bajs Just kidding hahaha xD Vi ska på en liten kvälls promenad!! Love it! Solen lyser mm... Heheh
Love u
PUSS




En liten bild från idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback