Hemma

Heeej! Igår så va det inte än av mina bästa dagar mådde jätte dåligt, hade bråkat med en väldigt nära person till mig. Så jag smsade Amanda och sa att vi måste ses nu. Så jag tog första tåget in till stan och räffade henne. Vi hade Sjukt kul, hon får mig alltid på br HUMÖR. Hon hade köpt godis och jag åt, jag bryde mig inte om min diet. Sen satte vi oss på en brygga vid Strandvägen och hade grymt kul. Sjöng TH låtar skit högt och de v så vackert där vi satt. Idag va det en till AH-SUM dag va ut och hade kul. Nu är jag iallafall hemma ska nog gå till dushen sen städa och sist ska jag käka jordgubba och kolla på film! Awesom <3

Kram


En bild av på mig och Amanda! på Midsommar <3

Kommentarer
amanda

Hahaha vi sjöng jäääättte finnnt :-D men vi har ett fan redan, remember :D!



Jjajajajjajaja, nu ska jag sova. Love you<3

POSTAT 2010-06-29 KLOCKAN 00:17:25
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback