Every day is a start to something new...

Gooood Morgon! Vaknade för en halv timme sen för att min älskade Sten sms mig och sa att hon va i swe :) Hon och jag ska ses i stan idag!! Men först ska jag träffa Uma och Amnada vid Globen!!Alla minne från de fyra dagarna dyker upp på en gång :) Hehe men jag ska åka om 30 min. De verkar vara bra väder ut kanske lite kallt men de gör inget. Hahah är hungrig men får inte käka! Jag får bara äta lite fil till frukost. Sitter på diet för jag tycker jag är tjock :) Haha men ni få ha en underbar måndag, de är sommar lov så ut och ha kul!

P.S Alla som ska till Hovet ikväll Lycka till! Haha är lite avis men går på för visning den 29 :P Hehe

Love u


Bild från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback