:)

Heelllu! Nu har jag vart hemma hela kvällen och bara chillat:) Hehhe dagen har vrit jätte rolig. vi åkte in till stan och jag och Amanda och Pilla gick ochb shoppade lite. Jag köpte en ny bikkini och ett par shorts.  Sen så möte vi upp Fellicia! Har saknat henne och inte sett sen Mars så nu träffades vi äntligen, vi träffade också Maria och hennes lilla syrra och en kompis. Vi gick till Human och hade picnik! De var jätte mysigt och fint. Hade sjukt kul. Bilderna får ni se lite senare hade ingen kamera sp Felle fota!Nu är jag skit trött så ska gå och tvätta ansikte och sen sova! För en halvtimme sen så fick jag ett sms från min Älskade Issa att hon hade kommit hem till SWE! Blev så lad har saknat henne skit mycket. <3 Idag åker min andra älskade kompis UMA till Italien! Hon kommer nog ha sjukt kul där men jag kommer verkligen sakna henne. Hoppas hon kommer ha ett underbart sommar lov där. ÄLSKAR ER! Men nu ska jag sova och drömma mig ort i mina drömmar där allt är underbart och bra.

God Natt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback