Beutiful day with Beutiful Person...

Heeej! Kom hem för några timmar sen. Min älskade Naida fyller ju år idag. Så vi var på hennes sommar ställe! Helt underbart. Jätte kul och gulligt. Måste packa men vet inte vad jag ska ha med mig?? hehe, lysnar på en väldigt fin och speciell låt nu, den på miner mig och mina kära vänner och hur mycket jag verklign saknar dom :) <3 Är också skit hungrig nu.. Men kollade på 5 videor och blev på jätte bra humör. Men jag hoppas ni har heft två nderbara dagar. Imorgon åker jag klockan 5.30 hem ifrån. Så hoppas jag hinner med ett inlägg. Måste ringa Marishka nu! Pratade med älsning UMA idag SAKNAR HENNE <3 Men har mycket att göra nu!

Puss o Kram









Hon hade två söta Hundar som jag typ älskar nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback