Äntligen!

Heeeej! Har varit hemma nu i ungefär 6 timmar. Har städat hela fucking lägenheten! Håller på att dö. Men annars har dagen vaeit AH-SUM va med Uma idag. vi åt på Donken och gick runt på stan lite, De är så skönt att vara och prata med henne :) Har hunnit äta middag och nu ska jag dusha och sen hoppa in i sängen och läsa min ryska bok! den är faktiskt grymt bra. Kollade på en film nyss som heer Jag och Prinsen 2, den handlade om kärlek lycka och bröllop. När jag ser sånna filmer så blir jag lycklig, mitt hopp om att den dagen kommer och min kärlek kommer stå öga mot öga med mig! Jag börjar tänka på mitt bröllop, många av mina vänner vill inte gifta sig men jag tycker att gifte mål är något speciellt något som angår bara dig och den person du älskar mest på jorden, att du bevisar hela världen hur mycket du älskar honom. Jag hoppas att alla ni där ute har drömmar och hopp, för utan det så borde livet vara tråkigt! Sov gott

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback