Alla vill veta.....

Har nu bestämt mig för att förklar varför Tokio Hotel är så himmla viktigt för mig. Alla frågar mig varför gillar du dom de är ju helt cp. De är bögar. Men jag bryr mig inte de kan va vem som helst men för mig kommer de alltid vara underbara 4 killar som skiriver otroligt fina och bra låtar. De dom gör på scen och allt de ger till oss fans kan man inte beskriva, man måste bara se det. Ett ända leande kan få tusen människor att skratt, gråtta eller bara le tillbaka. De fyra killar har förändrat mitt liv.
Med hjälp av deras musik har jag träffat underbara människor och fått underbara minnen. På ett sätt är det svårt och plågsamt att vara fan av någon, men  på ett annat helt underbart och fantastiskt. Att känna en sån känsla är helt underbart. Ändå om man är en bland miljoner för dom så är de dom ända i världen för mig. Jag bryr mig inte om det här låter lite fanatiskt men jag känner så och jag har ett liv där inte dom är in blandade i.
Och Så ni alla där ut som undrar hur man kan gilla dom. så är är ett svar. Dom är e ända i Världen som kunnat krossa mitt hjärta med sin musik. och jag förstår inte er som inte gillar dom. Men alla har sin smak och Tokio Hotel kommer alltid finns i mitt liv och i mitt hjärta.....




Från början tills mitt hjärta slutar slå....

Kommentarer
amanda

Jättefint gumman, håller med dig precis.



TOkio Hotel conecting people ;)



LOVE YOU (and tokio hotel) <3

POSTAT 2010-06-30 KLOCKAN 17:11:04
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback