3 Månader...

3 månader har gått sen jag var en av de lyckilgast personerna på världen. Den kvällen hände en väldigt speciell sak för mig. De känslan jag hade när jag stod längst fram och visste att bakom någon gardin så står de personerna som beryder väldigt mycket för mig. Den känsla av lycka, kärlek och hopp kan man inte besrkiva och inte förklara. De ända jag kände vara mitt hjärta som dunkade. Jag visste att den här kvällen kommer bli jätte bra. De personerna som va med mig där kände nog likadant. Den kvällen kommer jag äldrig att glöma. Jag var så när men ändå så långt bort från dom. Jag hoppas att de inte var sista gången jag kände att världen är underbar. de var Lycka.......





Just Love....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback