14 Juni 2010

God Morgon Sötnosar! Hur mår ni? JAg mår i alla fall ganska bra de ärbara vädret som får mig på lite dåligt humör! Men nu måse jag käka frukost och sen gå ner till tvättstugan och boka tid:) Hehe är lite trög idag men de för man vara. Ska nog bara chilla hemma lite idag inget speciellt. Måste åka till tekninska magazinet och köpa en laddare! får väl åka imorgon för har inget humör nu alls att klä på mig och sprina ner till bussen.

Puss Ha en bra dag :)

P.S För att kunna ta foton så måste jag in till stan men de får jag bjuda på imorgon!
'
Saknar....

Kommentarer
UMA

sv_ såklaaaart! :D <3

POSTAT 2010-06-14 KLOCKAN 15:11:17
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback