New Day :)

Heeeellllu leute! Hur mår ni?? Jag mår prima, är bara lite  seg idag. Nu är det bara en dag tills jag åker, men jag vill inte änns tänka på det. Grattis till Min moster som fyller år idag. Hon är också i Bulgarien så vi ska snart åka och gratta henne! Min syrra och henns pojkvän kom inatt så nu ligger dom och sover bakom mig. Ska väka dom om 1 minut! De är inte alls så bra väder, men de kanske bara är bra. För vi ska på något slags berg elr aa jag vet inte hahah xD. Föresten om ni undrar vad de var för bilder på mig och stenarna så är det ett skit häftigst ställe här vart man säger att de finns magi. Man kan önska sig något och då kommer det gå i uppfyllese! Föresten har shoppat lite och gjort en jätte fin sak som ni får se lite senare! imorgon ska jag göra min tatto :) kommer nog bli awesome :) men måste chilla nu ha en bra dag
Puss!



Kommentarer
UMA

Helvete vad jag saknar dig älskling!

POSTAT 2010-07-19 KLOCKAN 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback