Dag 1 :)

Heeelllu! Hur mår ni?? Jag mår iallafall skit bra. Älskar Bulgarien så njuter av varje minut här. De är min första dag på hotelet och andra dag i bulgarien. Hann bada och gå ut på stan. De va helt underbrt vädret är awesome och människorna med. De här landet är helt underbart. Jag minns när jag var fyra och kom hitt första gången, de var helt fantastiskt. solade idag och sen så gick vi ut och åt en skit god middag. Jag åt Nachos...mm love it:) Sitter nu och dricker Cherry cola skit god faktiskt. Hade en underbar dag idag. Ni får sova gott...

Puss Love u!!




Utsikt från vårt hotelrum!


Jag och pappsen :)

Kommentarer
Kristina

ååh, va allt va shitfantastiskt och shit fint och shit gott! hahahaha, saknar dig älskling <33 smsa så fort du kommer hem igen!! PUSS

POSTAT 2010-07-03 KLOCKAN 01:06:09
BLOGG: http://kristinaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback