Alla Behöver sina dagar...

Heeeeeeej! Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag hade verkligen inte tid och lust. Idag natt kommer min syrra och hennes pojkvän. Kommer nog bli awesome. Om två dagar åker jag tillbaka till swe, vill inte åka men de väntar roliga saker där. Och så saknar jag ju mina fina vänner! Hoppas ni har det bra där hemma. Har gjort en sak som kommer betyda väldigt mycket för mig från om med nu! Beställde den speciellt, vissar den imorgon. Sov gott så hörs vi imorgon.Ni får se bilder och så! Puss och en varm kram från bulgarien.

P.S De är finns en sak som är skit kul här, de är att typ alla är jätte trevliga och på kvällrna sjunger alla karaoke. Skit kul hahaha :D

En bild sen i Måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback