3 Juli 2010

Heeeeej!! Har ni sovit gott? De har jag i alla fall. Morgonen började inte så bra. Va lite krångel. Men frukosten va skit god. De som jag gillar att bo på hotel är att man inte behöver göra ett ända skit!! soft. Men vädret är inte så bra idag, de är monligt och så. Men min släkt är galen i havet så de gick ändå ditt. Ska också gå snart. Får väl sitta bid stranden och göra något!! hehe, men jag köpte en skit snygg handuk idsag ni får se den lite senare. Men nu ska jag ta mina saker och sticka till stranden. Ni får ha det så bra där hemma. Hoppas vädret är bättre hos er.

Kram

K


Kommentarer
Kristina

LISAA GUMMAN! glöm inte att ta bilder, och LÄGG UPP DOM PÅ BLOGGEN!! saknar till 1000000! <3 love u

POSTAT 2010-07-03 KLOCKAN 11:25:12
BLOGG: http://kristinaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback