Wunderbar!

En bild från finland i sommar! :D Va så himla kul <3
Heello! Sitter vid ett fönster för att de har bara täckning! Men Kväll har varit riktigt skön. Vi har käkat JULBORD, och det älskar jag. Vi har shoppat och bara haft det kul.  Har köpt massor av lollipops :D Va en pensionär gubbe som ragga på mig och min syster så vi vek oss av skratt för att vart Anastasia än går eller sitte rså är det älltid pensionärer runt omkring! Haha Det är partey nu och massor av fulla finar. Men men har dushat och nu ska vi snart spela ett spel som vi köpt. Ni får ha det jätte bra så hoppas jag att jag kan blogga mera men e osäker för det kommer nog inte finnas täckning i mobilen :P
Puss.

Kommentarer
SANNA

sv. AHHAAH nu jävlar ska hon få en massa skit för de minasnn!!!!!!!

POSTAT 2010-12-20 KLOCKAN 16:11:10
BLOGG: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback