So 2010

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaaa:)
höll du några av dina nyårslöften? Japp
blev någon som du känner förälder i år? Nix
dog någon som stod dig nära? Ja
vilka länder besökte du? Egypten, Sverige, Bulgarien, Finland och Italien
är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Tokio Hotel konsert!
vilka/vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 mars & 12 december
vad var din största framgång 2010? Jag gjorde saker som jag aldrig trodde jag skulle kunna göra och så träffade jag massor av nya vänner!
största misstaget? Att jag sa NEJ
har du varit sjuk eller skadat dig? Japp sjuk!
bästa köpet? Tokio Hotel bljetter!
vad spenderade du mest pengar på? Resor och Kläder!
gjorde någonting dig riktigt glad? Ja :)
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? In your Shadow, Waka Waka, Replay osv
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner och TH
vad önskar du att du gjort mindre? Att vara nere
hur tillbringar du julen? I Ryssland med familjen och vänner
blev du kär i år? Kanske, men tror inte den personen vet det än ;)
favoritprogram på TV? Gossip Girl
bästa boken du läste i år? Låtarna som skrev mitt liv och Godnatt Mr.Tom
största musikaliska upptäckten? Tokio Hotel live :D
något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min resa till Sverige och Tokio Hotel konsert!
något du önskade dig men inte fick? Bonka! hahah nee tror jag fick allt.
vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag flög till Sverige för att så snabbt som möjligt springa på tåget och få ett nummer i kösystemet. Träffade underbara människor! Amanda och Maria var de första jag träffa!
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mera konserter med TH och mera tid för att ha kul!
vad fick dig att må bra? Tokio Hotel, min fina vänner
vilken kändis var du mest sugen på? Bill Kaulitz och AC!
vem saknade du? En person som tror mycket av sig ;)
de bästa nya människorna du träffade? Alla de som stor mig nära nu! :D

Tog den från fina UMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback