NÄR EN DRÖM BLIR SANN

Tänkte berätta lite om min helt fantastiska dag. Allting började med att jag mötte upp Uma, Tonja och Amanda. Vi åkte till Kista för att de hade en överraskning till mig. När vi var framme så sprang  Uma och Amanda i förväg medans jag och Tonja gick bakom. När Uma och Amanda försvann så stog jag och Tonja kvar. När det var färdigt så sa Tonja att jag skulle blunda och lede mig någonstans. När jag öppnade ögon så stog han där! Min idol den som jag tycker är underbar Andreas Carlsson. Den rektion jag fick var helt oväntade jag fickl en chock. Mitt hjärta började  slå i hundra nitto och jag började skaka. Haha fick två böcker som han hade skrivit av tjejerna som han signerade. Han var verkligen helt fantastisk och trevlig. Jag var så nervös men det gick jätte bra. vi tog kort och snackade lite med honom. Han tyckte Tokio Hotev var awesome och Bill fantastisk. Jag blev så himla glad ni kan inte föeställa er. Efter att vi sagt hejdåså gick jag och log hela kvällen!  Jag var så lycklig inombords och är det fortfarande.Det var en av mina bästa dagar i mitt liv 12 december 2010.
Tack så himla mycket UMA, AMANDA, TONJA, FELLICA och ANDREAS.  Jag är världens lyckligaste... <3

Kommentarer
AMANDA

ÅH KÄRLEK PÅ DIG! SÅÅ FINT. LOVE YOU! <3

POSTAT 2010-12-12 KLOCKAN 22:24:22
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/
SANNA

SÅ FIN ÄR DU! ÄLSKAR BILDEN

POSTAT 2010-12-13 KLOCKAN 18:18:09
BLOGG: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback