Lördag...

EN LITEN SNYGG BILD PÅ MIG ,ANGELA OCH ARINA IDAG

 

Min lördag har varit lite cp men kul. Började med att jag sov hos Issa och det var awesome, för vi sncka massor kolla på idol och skratta så att magen höll på att dö. Blev så glad att Jay vann! Tyckte han var så bäst. Men på morgonen väcktes jag av fru Amanda som sa att jag skulle komma till Globen NU! Så det var ju bara att dra på sig kläderna kram Issa och dra ditt. Amanda var där med Uma och Tonja och de vara lite konstiga haha. De sa att de har en överasking till mig imorgon så ska träffa de i stan så får vi se. Men sen så träffade jag Arina, Angela och Gassi. Vi chillade i stan och Arina träffade sitt livs klärlek så det var bara att le. Haha sen fika vi och då kom Issa. Tillslut så letade vi efter en mössa för Arina och Sen träffade jag min familj och vi äka på en resturang i gamla stan. Ojojo det var lite långt men så såg min Lördag/fredag ut :D Hoppas ni har haft det kul!

xoxo Lizka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback