IM BACK!



Heej! Jag är nu tillbaka. Har inte bloggat på nårga dagar men nu e jag tillbaka. Min helg startade jätte bra var med mina finaste vänner Tonja, Amanda och Uma. Sov hemma hos Amanda med massor av godis, isglas och Läsk. Hah någon gång får man ku. Imorogn går min båt till Finland och sen tåget till Moskva. Har haft det jätte bra i Sverige det senaste tre veckor. Men nu saknar jag Moskva opchmina vänner! Träffade Issa en liten och fick en julklapp som jag inte får  öppna innan julafton,  så ska försöka hålla det. Men nu ska jag käka något gott och fortsätta min fina film kväll. Kollar på HSM 3 och sen blir det Narnia 2 Love it! Har satt på mig min älsklings tröja med I Love NY som jag fått ab en person som  jag sakanr otroligt mycket <3 :D

Ha en fin kväll


Kommentarer
SANNA

haha hej Lisa jag måste bara fråga! käkade Amanda något godis eller nått? hahah PUSS PÅ DIG!! <3

POSTAT 2010-12-19 KLOCKAN 22:40:34
BLOGG: http://blacktoast.blogg.se/
Kristina

hmmmm... undar vem den personen var.. <3

POSTAT 2010-12-20 KLOCKAN 22:41:40
BLOGG: http://kristinaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback