22 December 2010

En bild från Italien i höstas!
Godmorgon! Vaknade för cirka 15 miuter sen. Kom hem runt 9 och var trött så la mig ner och sov. Vaknade av en underbar röst som sa PARTY! Hah men nu ska jag käka frukost och börja göra i ordning mig. Klockan 16.40 börjar filmen Narnia 3! OO är  så taggad älskar narnia filmerna och skådisarna är ju för fina ;) Nu är det två dagar kvar tills julafton. Sten åkte klockan åtta idag, saknar henne redan men hon kommer ha det bra med sin familj i fina Sverige. Det är kaos hemma hos mig, alla spriger runt lagar mat städar vi ska nämligen få en gäst idag BENJAMIN! Min systers pojkvän kommer idag och blir kvar 5 janurai kommer nog bli awesome! Ska göra mitt rum lite fint först :D
Puss o Kram glad bannan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback