Underbar dag with .... and ....

Heeeeej!

Idag har det varit en skit nice dag :) Va typ hemma till tre sen så åkte jag in till stan för att träffa älskning Tina och hennes Kusin Sara! Vi hade fett kul! Sara kunnde inte Svenska men de gick ändå bra.
Jag och Tina stt och diskutera massor
och så klart  om Tompans nya  videon som alla är upprörda med :) Men vi kom på att Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) V
i gick till Donke och käka lite där. Om man samnafattar min dag så var den nderbar och vädret var ju också bäst :) Kommer verkligen sakna Henne, men vi får se i December när jag kommer.  Jag lovar jag har något problem, jag käkar och käkar men blir aldrig mätt!!! De är katastrof :O Men hoppas det går över. I natt kommer min Älskning Uma till Swe <3 Har saknat henne en massor. Men nu ska jag gå och chilla fram för tvn ni får ha det som bäst!

Puss o Kram

P.S Köpte nya frida idag Tokio Hotels intervju är ju med där! Den va verkligen skön :D


Sötnosen! :) Saknar dig




Fina Tina och Sara!

Kommentarer
A M A N D A B Ä R F I S !

ÄLSKADE DU, kommer aldrig att glömma dig!! BAAH 4 EVER <3

POSTAT 2010-08-12 KLOCKAN 22:25:54
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback