Svensk Sommar!!!

Heeeej! Hur mår ni? Jag mår iallafall toppen:) Sov hos Amandis i natt, hade fett kul :D Kollade ut genom fönstret och märkte att de regnade!!! De e typ redan pool nere på gatan!! HAHAH :D De är typ äkta svensk sommar. Men nu ska vi tänka positivt ;D Jag och Amanda ska försöka springa nere till centrum och käka på Donken:) Jag lovar att Min diet kommer bara börja i Moskva!!! Men men vi får väl försöka. Åker nu på fredag. Jar saknat alla där. Och vet ni en sak?? Har jätte bra inställning för skol året:P hehe men nu ska jag klä på mig.
Ha en fin regning dag.

Puss


Jag och Snygga Amanda


Kommentarer
hemlis

Jag mår toppen fan, ååh donken :)



gryyyymsigt att du är taggad inför skolåret ;)!!!!



LOOVE YOU

POSTAT 2010-08-02 KLOCKAN 15:02:30
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback