Sunday




Heej! Har upptaterat dåligt nu i helgen men hade så mycket att göra! Men Imorgon börjar Skolan! Wooohoo!(NOT) Men man ska tänka posetivt så hoppas det kommer gå bra! Min Lördag var underbar. Jobbade först på IKEA och träffade lite människor!
Sen så blev det bröllop. De va så gulligt och fint. När man såg paret dansa sin första dans så började jag nästan gråta. De va så romantiskt och man börjar tänka på hur mycket dom där personerna älskar varandra och att en dag du kanske kommer dansa där med din ända, han som du verkligen kommer älska med hela ditt hjärta! Jag förstod verkligen varför folk har bröllop, de var så fint.
Sen så dansade jag och en till tjej hela kvällen hahaha! Men idag var PESTEN här ville skjuta mig, men som ni ser överlevde jag!

Måste sammla sakerna nu! Men bloggar lite senare :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback