GOOOOOD MORGON!

Heeeej!
Har ni sovit gott?

Sov inte så bra men är ändå på jätte bra humör :) Åt en skit god frukost. Ska snart dusha,diska,klä på mig och sen stick ner till bussen. Ska träffa Issa idag. Jag åker om 2 dagar, jag saknar Moskva men vill ändå inte åka. Men nu ska vi ha roligt! Jag e snart pank men de går nog ändå bra. Ska ta med mig 30 kr in till stan idag och jag ska fan klara mig :D Hehe min syrra e i Moskva nu och jobbar så det ska bli kul att sammlas hela familjen. Föresten ska jag renovera mitt rum!

Men nú ska jag dusha ;)

Har ingen bra bild på mig så ni får en Fin bild på min Syrran och Henns Pojkvän Benni!


Jag diggar hans T-shirt!  :D

Kommentarer
amanda

HAhahhaha jomen absolut!

POSTAT 2010-08-03 KLOCKAN 16:12:56
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback