FUCK OF

FUCK OF!! Varför tror folk att om jag skriver något så betyder det att man glömmer dom?? HUr dum måste man vara om man tror det.
Jag har många vänner och älskar dom alla! Men just då tänkte jag på just ett par. Lev ditt liv och låt vara dom andra!

Blanda dig inte i, i andras skit.
Jag går inte runt och snacka skit om folk. Jag har ett liv och jag älskar alla mina nära kära! Men dampa inte lås asså Om duinte änns är här. varför blanda dig i?

Jag har fan inte mördat någon, jag har bara skrivit en status!! Snälla jag är en människa! Jag hoppas att ni verkligen förstår att man inte bara kan dampa loss på en som inte har gjort något till dig.! Jag hoppas ni har ett liv och uppskattar mitt liv. SÅ FUCK OF AND DIE!!




Kommentarer
AMANDA

ÄLSKAR DIG LISA <3

POSTAT 2010-08-24 KLOCKAN 23:16:30
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/
UMA

JAG ÄLSKAR DIG <3

POSTAT 2010-08-25 KLOCKAN 17:09:58
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback