Fear is just a feeling, It can never kill you.....

Heeeeej! Hur mår ni?? Jag är ganska trött men har haft en ganska bra dag ändå:) Va ute på Stan med Lauris och Träffade sen Angelica! De var min sista hel dag i Helsingfors och de har verkligen varit grymt! Saknar Mokba hur mycket som helst :)
Snackade med Compost idag på Skype ;) Höhöhöhöh vi trodde attt vi skulle dö av garv! ;) Han har verkligen ändrats sen sist jag såg honom! :) Men nu ska vi kolla på film och packa min väska.
Hoppas ni har det bra hemma i Swe :D

Puss o Kram


Lauris och Jag, vi va på en America shop idag och köpte lite gott där :D


Jag och gulliga Angelica :)


Hon har skaffat dread looks :D Så AH-SUM :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback