Fan vad Jag är BÄST :D

Heeeeellllu! Asså jag är sååå himmla bäst :) Gjorde presic klart svenska uppgiften, de tog bara 10-15 min! De var ganska lätt för att temat som jag valde är ett gankska personligt och jag vet presic hur det är. Men men, Börjar bli lite sjuk.
Föresten mig kladdkaka var ass god. Like Always :D Va på bio idag Såg Step up 3 Den var skit bra. Så Sten sa att hin ville börja på Break Dance med mig, Har velat det sen 2 år tillbaka. Sen så träffade jag min älskade Nadia. Hade inte sett henne sen Juni! Så de var Assome :) Hon berättade om England och så. Nu har ni fått veta lite om min trågiga dag! :P
Så ska nog kolla på friends nu!

Sov Gott


Små Bahhh Pussar på er <3



En lite webcam Bild på mig! Ser ni hur Glad jag är :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback