5 years ago....

För 5 år sedan släpptes den finaste och mest underbaraste låt ut på radio tv och tidningar, av ett band som ingen kände. De trodde att de skulle gå långsamt men de gick snabbt på en vecka låg det redan nummer 1 i tyskland. Jag vill bara säga att om inte den låten skulle inte de mest finaste bandet finnas:) Och utan om vet jag faktiskt inte vem jag skulle va?? Men jag är verkligen tacksam om att jag har fått chansen och delta av en liten bit av deras liv. Att vara deras FAN! Grattis Durch den monsun!!! <3  5 years ago...... OMG vad tiden går snabbt ... :)


Så små men så Fina!

Kommentarer
A M A N D A

HAhaha smart där! Ja, jag ska ta väl hand om den!!! LOVE YOU AND MISS YOU!! <3

POSTAT 2010-08-15 KLOCKAN 11:25:06
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback